Komen Memeranjatkan Dari TMJ Setelah Tumpas Dengan Jaringan Besar Kepada Kelantan




TAHNIAH KEPADA PASUKAN KELANTAN ATAS KEMENANGAN - DYAM TMJ
Tahniah kepada Kelantan atas kemenangan pada malam ini. Tahniah juga atas persembahan bolasepak yang amat baik sekali. JDT nampaknya tidak bernasib baik pada malam ini. Diharapkan pasukan kita dapat meningkatkan prestasi dalam baki perlawanan. Kita mesti mesti meneruskan perjuangan, dan InsyaAllah, kita akan bertahan. Penalti yang diberikan pada malam ini dilihat amat berat sebelah, tetapi siapalah kita untuk mempertikaikan keputusan tersebut.
Kita akan sentiasa bergelut dengan sistem dan kakitangan yang akan sentiasa menurut arahan pihak atasan. Keputusan malam ini tidak boleh diubah dan terpulang kepada kita untuk memberikan yang terbaik dalam baki dua perlawanan akan datang. Kita mestilah teguh di belakang pasukan kita. Sekali lagi, tahniah kepada Kelantan.
DYAM Brigadier Jeneral Tunku Ismail Ibni Sultan Ibrahim, Tunku Mahkota Johor
-----------
CONGRATULATIONS TO KELANTAN FOR THE VICTORY - HRH CROWN PRINCE OF JOHOR
Congratulations to Kelantan for the win tonight. Congratulations as well for the beautiful display of football. As for JDT, we were unlucky. Hopefully the team can lift their performance for the remaining games of the league. We must continue the fight and InsyaAllah we will persevere. Tonight's penalty against us was obviously unjust but who are we to question and debate.
We will always struggle to fight against the system and subordinates will always adhere to orders from up top. The decision and outcome cannot be reversed and it's up to us to give it our best for the remaining 2 matches. We must stay strong and continue our support for the team. Once again congratulations to Kelantan.
HRH Brigadier General Tunku Ismail Ibni Sultan Ibrahim, Crown Prince of Johor

Sumber : Johor Southern Tiger
0 Komentar untuk "Komen Memeranjatkan Dari TMJ Setelah Tumpas Dengan Jaringan Besar Kepada Kelantan"

 
Copyright © 2014 Kaki Berita Online - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info