Abby Abadi Hantar Mesej 'LUCAH' Untuk Suami DI Instagram?

Abby Abadi Hantar Mesej 'LUCAH' Untuk Suami DI Instagram? (3 foto)

Pasangan baru kahwin ini menimbulkan kesangsian oleh kalangan peminatnya apabila memuatnaik status yang berbaur lucah di instagram.
 Alolololoooo.. So suweettt!!! Terima Kasih juga buat suami @jaiezzany kerana menerima si dobokkkk ini seadanya. hehe… Dobok ‘limited edition’ ok hehe.. Malu dah nak ambil gambar sbb badan dah macam guni berassss
 Apapun, nak pesan: Suamiku @jaiezzany jangan berangan ditempat kerja k. Balik nanti kita shopping atas katil k hehe… (Jangan bgtahu org shopping kt mana.. Nanti dorg tiru hahaha
Mungkin apa yang dimaksudkan adalah shopping secara online di atas katil. So kita bersangka baik ok?

Cuma, status Abby Abadi itu agak bercanggah dengan imej yang dibawanya  


4 Komentar untuk "Abby Abadi Hantar Mesej 'LUCAH' Untuk Suami DI Instagram? "

Hai abby abadi saya minta maaf menggu abby abadi akak abby cantik masuk garak khas

Lakonan akan abby abadi best lah abby abadi watak sebagai apa tetepi best lah nama asal akak abby abadi orang mana saya suka akak abby abadi
Saya suka akak abby saya ada juga membaca

Macam mana nak like akak abby abadi

Saya tak tahu nak bukan like maaf yee

 
Copyright © 2014 Kaki Berita Online - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info