AL-FATIHAH !!! Takziah Buat Pelakon Jelita Nur Fazura Semoga Tabah Menghadapi Ujian Ini



Takziah buat pelakon popular Nur Fazura yang baru sahaja kehilangan insan tersayang Tunku Fitry yang merupakan sahabat baik beliau. Kira-kira sejam lalu Nur Fazura memuat naik satu gambar melalui akaun instagram beliau "missfazura" tentang kehilangan sahabatnya itu. 

"Terkejut,hiba dan sedih dengan berita yg baru diterima ini.Saya telah kehilangan seorang insan yang selalu saya kasihi.Seorang peminat yg sentiasa ikhlas menyayangi saya dalam susah,senang,suka dan duka.Saya redha. 

Mohon sama-sama kita membaca surah Al-fatihah buat Allahyarham.Semoga rohnya dicucuri rahmat,ditempatkan didalam keamanan,kemuliaan dan keredhaan ALLAH SWT..Amin" 

Innalillahiwainnalillahirajiun. Admin dari detik buletin mengucapkan takziah buat Nur Fazura diatas kehilangan sahabat insan yang disayangi. 

Semoga beliau redha dan terus tabah menerima ketentuan Takdir Allah SWT.KEMATIAN ITU SESUATU YANG PASTI BERLAKU BUAT SEMUA MAKHLUK YANG BERNYAWA.CUMA BILA WAKTUNYA SAHAJA TANDA TANYA BUAT KITA. ADMIN INGIN MENYERU SELURUH PEMINAT DAN PEMBACA SAMA-SAMA KITA SEDEKAHKAN AL-FATIHAH BUAT ARWAH TUNKU FITRY.MESKIPUN KITA TIDAK MENGENALI BELIAU NAMUN SEBAGAI SAUDARA SEISLAM KITA MARILAH SAMA-SAMA MENDOAKAN KESEJAHTERAAN ROH BELIAU.SEMOGA DITEMPATKAN DIKALANGAN ORANG YANG BERIMAN.


Sama-sama kita sedekahkan Al-Fatihah
0 Komentar untuk "AL-FATIHAH !!! Takziah Buat Pelakon Jelita Nur Fazura Semoga Tabah Menghadapi Ujian Ini"

 
Copyright © 2014 Kaki Berita Online - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info